Дистанційне навчання. Навчання грамоти.

 Працюємо з букварем, пишемо в прописах та в зошиті, переглядайте відео за посиланнями.
16.03 Закріплення звукових значень вивчених букв.  с 58-59
          Списування друкованого тексту. Письмо речень зі словами на "Щ". Зробити звуковий аналіз слова ЩАСТЯ. Щ
Щука, щітка, дощ, кущ, лящ, ящірка, щиро, щедро, борщ,
щічки, щасливі, блищить, хрущ, щиглик.
Списати.
1.Щаслива наша Батьківщина.
2.Ой дощику, дощику,
На щедрих нивах України лий, поливай,
Ще вищий колос вироста, готуй для людей
Блищить пшениця золота. золотий урожай!

17.03 Звук Ф, позначення його буквами Ф,ф (еф). Читання складів, слів. Опрацювання Л. Кондратенко "Жираф". Буквар с 60-61
         Закріплення вмінь писати вивчені букви. Складання слів та речень.https://www.youtube.com/watch?v=bRqcSoW_1VU

19.03 Закріплення звукового значення. Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту "Виставка малюнків" . Буквар с 62-63
            Письмо малої букви ф, складів та слів з нею. Списування з друкованого тексту.
 Ф Фазан, фонтан, фарба, флокси, фабрика, футбол, професія,
портфель, фанера, фільм, шафа, фрукти, жираф, Марфа, Федір, Федора,
фермер, кефір, зефір, фірма, форма, Фросина, Федот, Феодосія.
Феді подарували фарби. Федорчин брат служить на флоті. Фіалка –
пахуча квітка. Фазани – красиві птахи. Влітку ми поїдемо у Феодосію.

20.03 Письмо великої букви Ф, слів і речень з нею.
1.У сквері фонтан. Біля фонтану гралися діти. А на клумбах яскраві
флокси. 2.Яблука, груші, сливи – фрукти. У фруктах багато вітамінів.
          Читання віршів. Казок.
23.03 Опрацювання тексту  "Фунікулер у Києві". Буквар с 65
           Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування друкованого тексту.

Творче списування. Вставити літеру «ф».
.едір .есенюк - .ермер. Він має велику свино.ерму. .едора і .росина
добре доглядають свиней.

24.03 Звуки дз, дз', буквосполучення дз. Опрацювання вірша А. Зарудного "Дзвіночки". Буквар с 66.
         Письмо буквосполучення дз , слів з ним. Побудова та списування речень.

   ДЗ Дзеркало, дзиґа, ґудзик, кукурудза, дзвоник, дзюрчати,
дзвенить, дзенькає.
Списати.
1.Ми дзвіночки, лісові дзвіночки, 2.Дзиґа весело крутилась,
славим день. Дзиґа в дзеркало дивилась.
Ми співаєм, дзвоном зустрічаєм 3.Дзень-дзень! Дзень-дзень!
день! день! Дзвонить дзвоник кожний
день.
(П.Тичина)

26.03 Відпрацювання злитої вимови звуків дз, дз'. Опрацювання вірша Г. Бойка "Горобець" та оповідання Ю. Старостенка "Лісовий майстер" . с 67
          Закріплення вміння писати вивчені букви. Записування речень.
1.У лісі чути дзвінкі голоси пташок. 2.Кличе дзвоник нас до
школи. 3.Я можу сам пришити ґудзик. 4.У долині дзюрчав струмок. 5.На
столі стоїть дзеркало. 6.На полі росли сині квіти. Це дзвоники. Вони на
вітрі дзенькали: дзень-дзень!
 27.03 Звук дж, позначення його буквосполученням дж. Опрацювання вірша Н. Забіли "Джміль". 
             Написання слів та речень з буквосполученням дж.
ДЖ Джміль, бджола, ходжу, сиджу, джерело, Джеря.
Списати.
1.Як дзвіночок задзеленчить, 2.Бджілка весело літає,
дзвінко джмелик задзижчить: квітам вічка розтуляє,
-Бджоли, бджоли, бджоленята, каже: - Годі, квіти, спати,
вилітайте погуляти. я прийшла медок збирати.
 30.03 Закріплення буквосполучення дж. Опрацювання тексту "Цілющі джерела". с 69
            Диктант.
 Попереджувальний диктант.
1.Джмелі загули над квітами. 2.Хлопці пішли до джерела. 3.З дупла
вилетів рій бджілок. 4.Бджола мала, а й та працює. 5.Джерельце під
вербою виблискує водою. 6.Джерельна вода холодна.

31.03 Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту "Дзюдо". с 70-71
           Побудова та записування речень з буквосполученнями дж-дз.

02.04 Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними буквами, між якими ставиться апостроф. Читання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка "П'ятеро".Вивчити напам'ять вірша Н. Гуркіна "Маю 10 пальців я". с. 72
           Запис слів з апострофом та побудова речень з ними.
         Сім’я, м’яч, в’юн, солов’ї, здоров’я, в’ється,
хлоп’ята.

03.04 Опрацювати вірш "Пальчики", та провести дослідження с 73 
          Звуковий аналіз слів. Запис речень.
1.Я знаю багато прислів’їв. 2.Хлоп’ята наловили в’юнів. 3.Нас у
сім’ї п’ятеро. 4.Сім’я вечеря біля хати. 5.Бабуся зв’язала Дем’яну
рукавички. 6.Діти гралися на подвір’ї.

13.04 Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту "Як ми виграли комп*ютер" . с 74
          Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування з друкованого тексту.
Списати І-ІІ абзац тексту з букваря с 74

14.04 Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювати вірш М. Хоросницької "Я навчився вже читати"  та вірш В. Зорик "Книжка". с 75
           Написання слів. Вибірковий диктант. Пишіть диктант за посиланням
https://youtu.be/3Yl1mRODLzM

16.04 Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювати вірш Б. Заходера "Буква Я". Буквар с 76-79  https://www.youtube.com/watch?v=up1pQv-MNp0
         Закріплення вмінь писати великі та малі букви українського алфавіту. Прописи с 63-64.
         Побудова та запис речень за малюнком
17.04 Закріплення звукових значень вивчених букв. с 80
https://youtu.be/DsSNePK3VLA
          Списування з друкованого тексту.
21.04   Закріплення знань про вивчені букви. Виконайте тест.
https://naurok.com.ua/test/homework/987382
 Опрацюйте вірші Н. Поклад "Книжковечір" та Г Фалькович "Абетка"https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=16543
КНИЖКОВЕЧІР 
Книжка в тата,
книжка в мами,
книжка в мене
            і в Світлани,
з книжкою малий Тарас -
книжковечір нині в нас.
Книжковечір,
            книжкотиша,
тільки чути: песик дише
й сумно дивиться
            з-під ліжка,
бо йому немає книжки.

 Абетка. Звуки і букви. Працюємо в зошиті для письма та розвитку мовлення №4. с 4-5. В зошит запишіть слова вставляючи пропущені літери.

23.04 Читаю і слухаю дитячі пісні. Читаю лічилки. Буквар с 82-85
          Голосні та приголосні звуки. с 1-3. Вставте пропущені літери та запишіть слова в зошит.

24.04 Читаю та відгадую загадки. Власне складання загадки.
          Спишіть речення. Підкресліть слова з буквою "Ж".


27.04 Читаю українську народну казку "Рукавичка". с 86-87
          Читання і написання слів із звуками Г с 8-9. Записати в зошит

Творче списування. Вставити «г» чи «ґ».
З само.о ранку на .анку .ава сиділа. У дворі .уси .ел.отали. Оль.а
посадила а.рус у садку.
28.04 Читаю авторську казку "Як заєць сон шукав" О. Зубер. Робота з дитячою книжкою.      Авторські казки.https://www.youtube.com/watch?v=-arKh7U9ZSw
Розвиток зв"язного мовлення. Вчуся бути ввічливим (ввічливою). с 6-7
https://www.youtube.com/watch?v=ZMfa9q2vD0
30.04 Вірші про пори року. с 90-91
https://www.youtube.com/watch?v=sJszOYnRGCY
Написання слів з буквою Щ. с 10-11
Записати в зошит:
 Два рядочки:  Щ , щ
Щука, щітка, дощ, кущ, лящ, ящірка, щиро, щедро, борщ,
щічки, щасливі, блищить, хрущ, щиглик.
Списати.
Ой дощику, дощику,
На щедрих нивах України лий, поливай,
Ще вищий колос вироста, готуй для людей
Блищить пшениця золота. золотий урожай!

04.05 Читаю про дні тижня. с92-93 Читаю про кольори в природі. Опрацювати вірш Є. Гуменка "Олівці". с 94
 Написання слів з ь (знак м"якшення) с12-13.
Записати в зошит:
Ь Карась, лось, окунь, пень, день, сіль, осінь, рись, кріль, кінь,
дідусь, опеньки, промінь, тінь, льон, синька, Василь, Івась, Петрусь,
березень, квітень, травень, липень, серпень, вересень, Львів.
 Творчий диктант. Записати слова так, щоб вони називали один
предмет.

Окуні, карасі, дні, кролі, коні, промені.
Відгадати загадки. Слова-відгадки поділити на склади та записати в зошит.
1.Невидимка ходить в гаї, всі дерева роздягає.
2.Хто це пісеньку таку нам співа : «Ку-ку-рі-ку!»
3.Йде слідом за тобою, утікай – не утечеш, доганяй – не доженеш.

05.05 Читаю про кольори в природі. Опрацювати  "Розмова кольорів" за М. Стояновим. с 95
         Написання слів з буквосполученням ьо. с 14-15
Записати в зошит:

07.05 Читаю про родину. с 96-97
     Написання слів з буквосполученням -йо-. с16-17
Запишіть за зразком ліс — лісовий,.
Від поданих слів утворіть слова, що відповідають на питання який?, і запишіть , край, бій , гай, рій.
08.05 Дитячі ігри. Е. Саталкіна "Лічилочка".
         Написання слів з буквами Я,Ю, Є, Ї. с 18-19
https://www.youtube.com/watch?v=U0qUZTCm0ww
Записати в зошит:
Каліграфічно запишіть по рядочку великі та малі букви Я,я , Ю,ю , Є,є , Ї,ї.
 Запишіть в першу колонку слова, де букви Я Ю Є Ї позначають один звук, а в другу колонку слова де букви Я Ю Є Ї позначають два звуки.
Синє, їдальня, юшка, збиралися, дивляться, кохання, єгер, яєчня, Ярослав, колядки, цілує.
12.05 Читаю оповідання про дітей. с 98-99. Робота з дитячою книгою. https://www.youtube.com/watch?v=OpfEU2jkhB8
Написання слів з апострофом. с20-21https://www.youtube.com/watch?v=7GMmtHKvLdA
Записати в зошит текст, у виділених словах  де потрібно вставити апостроф
У Дем_янка є вже дев_ять кроликів. Вони ж_вуть в д_р_в_яних клі_ках. Кролі дають людям м_ясо і м_якен_ке хутро. Дем_янко зі своєю матір_ю дбайливо доглядають тварин. Їм допомагає маленька Мар_янка. Діти годують кроликів овочами і бур_яном.
14.05 Читаю про дружбу і друзів. с 100-101
       Письмо піддиктовку.Запишіть в зошит слова за цим посилання.
https://www.youtube.com/watch?v=chs98BR9S6Y

15.05 Читаю про дитячі ігри. Робота над оповіданням Л. Дяченко "М"ячик пустунець". с 102
           Правильно вимовляю слова зі звуками дж, дз. с 24-25
Запишіть в зошит:
Випишіть слова зі звуками [дж], [дз].
ПОЛЬОВІ ДЗВІНОЧКИ
Піднімає джміль фіранку, каже:
 — Доброго вам ранку!
Як вам, бджілко, ночувалось?
Чи дощу не почувалось?
Виглядає бджілка з хатки:
— У дзвіночку добре спати.
Цей дзвіночок — як намет.
Тільки дощ — як кулемет. (Л. Костенко)

18.05 Читаю про дитячі ігри. Робота над лічилкою Є. Саталкіна "Лічилочка". с 103
Вчуся правильно переносити слова з рядка в рядок. с 26-27
Запишіть в зошит:
1. Мак, айстра, льон, волошка, лілія, соняшник - випишіть односкладові слова.
2. Лимон, мандарин, груша, яблуко, банан, апельсин -випишіть двоскладові слова.
3. Буряк, часник, цибуля, огірок, картопля, морква - випишіть трискладові слова.
Поділіть слова на склади для переносу: кольорова, лялька, бур"ян.
19.05 Читаю про користь спорту. Робота над віршами  Г. Бойка "Гантелі" та Г. Коломієць "Ми зі спортом дружимо". с 104
Правильно наголошую слова. Досліджую роль наголосу у словах. с 28-29

21.05 Читаю про користь спорту. Робота над оповіданням Оксани Кротюк "Найдужчий" с 104-105
Розрізняю слова, які відповідають на питання хто? що? 
Перегляньте відео за посиланням та запишіть в зошит завдання з відео.
https://www.youtube.com/watch?v=ZrP5yztzkHo

22.05 Читаю і розповідаю. Опрацювати вірш "Канікули"
 Слова, які пишуть з великої букви. с 32-33

25.05 Читаю про домашніх тварин. с 106-107
 Близькі  та протилежні за значенням слова. Слова, які мають кілька значень. с 34-37https://www.youtube.com/watch?v=lWEWf40XQOM

26.05 Робота з дитячою книгою. В. Сухомлинський "Дівчинка і ромашка"https://www.youtube.com/watch?v=7PFUj_3Q1QA 
 Складаю речення. Як я мрію провести літні канікули.

28.05 Читаю про чарівні слова нашої мови. с 108
  Слова, які називають ознаки предметів і їх кількість.

29.05 Підсумковий урок. Перевірте свої знання за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/navchannya-gramoti-pidsumkoviy-521112.html

Немає коментарів:

Дописати коментар